سلام دوستان سرما خوردم چکارکنم تا خوب بشم؟

۴ پاسخ

اب جوشیده ولرم بخور گلوت زیاد اذیت کرد یکم عسل بخور شبا هم اب گرم و لیمو و عسل بخور هر دو سه ساعتم اب نمک غرغره کن

من تو بارداری سرما خوردم اونم چ سرمایی با آب جوش و لیمو خودمو درمان کردم تو اب داغ چند قطره لیمو ترش تازه بریز بخور خوب میشی بعد چند روز ،مصرفت بالا باشه فقط کلی آب بخور ولی سرد نه جوشیده

سلام عزیزم
دکتر ب من یه کاغذی داده ۳ ماهه اول بارداری اونجا نوشتن اگ سرماخوردگی داشتین هر۸ ساعت یکبار سرماخوردگی بزرگسالان و یک عدد استامینوفن ساده مجاز هستین

سلام برودکتر هردارویی مجاز باشی بهت میده

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مریم و محمد مامان مریم و محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان maedeh مامان maedeh هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی