سلام سرما خوردم میشه بگید چ بخورم خوب بشم

۱ پاسخ

شلغم خیلیی خوبه حتما بخور
اگه گلوت درد دارع اب نمک و دیفن هیدرامین قرقره کن
بدن درد داری استامنیفون ساده بخور

سوال های مرتبط

مامان پندار👶🩵 مامان پندار👶🩵 ۲ ماهگی
مامان مریم و محمد مامان مریم و محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان maedeh مامان maedeh هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلوین😍 مامان دلوین😍 روزهای ابتدایی تولد