سرما خوردم زیاد سرفه میکنم چی بخورم خوب بشم ؟

۵ پاسخ

عناب بجوشون بخور
سیب درختی رو هم میتونی بجوشونی بخوری
یعنی اینا اب رو اتیشه

عسل و لیمو تو ابجوش بریز بزار یکم خنک شه بخور
اب و نمک هم عالیع
دیفن ههدرامین قرقره کن

دیفن هدرامین و ازیترومایسین البته برو دکتر تجویر کنه برا من کرد خوردم اوکی شدم

عناب و سیب بجوشون بخور

اب نمک با اب ولرم قرقره کن
شربت دیفن‌هیدرامین ساده بخور.

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل کوچولو مامان ابوالفضل کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هلیا 🖤😭 مامان هلیا 🖤😭 قصد بارداری
مامان دختر م وفسقلی مامان دختر م وفسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری