سلام مادرا سرما خوردم چی بخورم خوب بشم

۳ پاسخ

اب نمک قرقره کن روزی چندبار، شربت عسل و اب عیمو بخور، لخور بده، تا میتونی دارو نخور

عناب و انجیر هم خوبه دن کن بخور

شیروعسل، چای، زنجبیل، استامینوفن، دیفن هیدرامینم میتونی غرغره کنی

سوال های مرتبط

مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترام❣️❣️ مامان دخترام❣️❣️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ابوالفضل کوچولو مامان ابوالفضل کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری