۱ پاسخ

سلام
دیفن ساده
استامینوفن ساده و ازیترومایسین هر ۲۴ مجازی بخوری بد شما تب واسه جنینت خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان دخترام❣️❣️ مامان دخترام❣️❣️ هفته بیست‌ودوم بارداری