سلام خوبید من یبوست گرفتم چی بخورم که خوب بشم

۶ پاسخ

انجیر خشک

منم دائم یبوستم آخر ی شب هم شربت لاکتوز خوردم هم شربت انجیر هم کیوی هم کاهو 😂 دیگ فرداش ترکیدم راحت شدم
توم اینای ک گفتم اگر هست بخور اوکی میشی

عناب
انجیر

البالو خشکه بخیسون بعد بخور بعد شل میشی😂صد درصد تضمینی🤦🏼‍♀️

آلو خشک
کیوی
لواشک
خاک شیر

عرق نعنا
شیر سرد هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری
مامان دختر م وفسقلی مامان دختر م وفسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری