خانما چندروزه خیلی یبوست دارم چی بخورم که بهتر بشم ؟

۷ پاسخ

روغن زیتون

انجبر تازه الان بازار هست بگير بخورم
خودم قيسي رو امتحان كردم جواب داده آب تمبر هندي هم مثل شربت كني بخوري جواب ميده

کمپوت انجیر بگیر روزی دو تا بخور

آلو خشک ، آلو خورشتی ، آلو زرد تازه که اومده اینا عاااالیه

کیوی و الو بخارا
اب زیاد بخور
روغن زیتون

منم دارم و تو دوره بارداری دکترم تجویز کرد پودر ملین تو آب سرد شربت کنم بخورم.من طعم آناناس گرفتم 😊😊

پودر پیدرولاکس خیلی خوبه تو ابجوش حل کن ولرم شد بخور

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسر گردالو مامان گل پسر گردالو هفته سی‌ام بارداری