سلام خانما ۳ روزه یبوست شدم چی بخورم که خوب بشم

۵ پاسخ

چای نبات بخورم انشالله خوب بشم

چای نبات غلیظ.
تخم اسفرزه دم کن
تنقیه کردن

برگ هلو

شربت لاکسی ژل..امروز دکترم گفت بگیرم

روغن زیتون بخور خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرم ودخترم مامان پسرم ودخترم هفته نوزدهم بارداری