۴ پاسخ

دونه به رو بذارید تو آب‌جوش بعد آبش رو بخورید بره گلو خوبه

باید برید دکتر، سرخود هیچ دارویی نخورید، من رفتم بهم کپسول آموکسی سیلین 500 و استامینوفن ساده داد

باید برید پیش پزشک عمومی بهتون سفکسیم و هیدفن هیدرامین میده احتمالا

سلام من ته ته گلوم احساس خارش دارم و گاهی اوقات پیشونیم درد میگیره
نمیدونم چی دارو بخورم ،اذیتم

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کامیار،دلوین مامان کامیار،دلوین هفته سی‌وچهارم بارداری