سلام خانما گلوم خیلی درد میکنه چیکار کنم چی بخورم

۳ پاسخ

فقط مرتب آبجوش عسل و ابلیمو بخور .بخور گرم بده دهنتو بازکن ک بره دهنت بخور . و کیسه آبجوش بزار گردنت و خودتو گرم کن خوب میشی سریع

این شربت مجازی تو بارداری

تصویر

آبجوش و آبلیمو با عسل

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری