خانما برای ترش کردن معده چی بخورم که بهتر بشم

۶ پاسخ

سیب و موز خوب بود برام
ولی در کل قرص پنتوپرازول میخوردم من

شربت ادی ژل آلومینیوم خیلی خوب من اسید معده ام خیلی بالا همش ترش میکنم

عرق نعنا

سلاسلام عزیزم من قرص پنتوپرازول ناشتا میخورم خیلیم عالیه اخه من کلا سابقهه ترش دارم

دکتر برا من قرص فاموتیدین نوشته

اسید معده داری؟

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی
مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرم ودخترم مامان پسرم ودخترم هفته نوزدهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری