سیب و موز خوب بود برام
ولی در کل قرص پنتوپرازول میخوردم من
شربت ادی ژل آلومینیوم خیلی خوب من اسید معده ام خیلی بالا همش ترش میکنم
عرق نعنا
سلاسلام عزیزم من قرص پنتوپرازول ناشتا میخورم خیلیم عالیه اخه من کلا سابقهه ترش دارم
دکتر برا من قرص فاموتیدین نوشته
اسید معده داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.