من سرما خورده بودم دکتر برام فقط شربت گیاهی بنفشه باریج نوشت، ولی خودت مرتب اب لیمو عسل ابجوش بخور و اگه گلو درد داری اب نمک قرقره کن
استامینوفن ساده اونم چهارتا دونه میتونی بخوری.. دیفین هیدارمین هم میتونی قرقره کنی.. مایعات فراواااااان بخور
دکتر نرفتی ؟
منم سرما خوردم رفتم دکتر به دکتر گفتم باردارم گفت استامینوفن ساده و دیفن هیدرامین و دوتا سرم تقویتی استفاده کنم
بقیهشم که مایع جات و سوپ و اینا توی خونه
برو دکتر اگه نیاز باشه انتی بیوتیک بده بهت
ولی در کل استامینوفن و دیفن مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.