خانوما من سرما خوردم دارو چی میتونم استفاده کنم ؟؟؟

۴ پاسخ

من سرما خورده بودم دکتر برام فقط شربت گیاهی بنفشه باریج نوشت، ولی خودت مرتب اب لیمو عسل ابجوش بخور و اگه گلو درد داری اب نمک قرقره کن

استامینوفن ساده اونم چهارتا دونه میتونی بخوری.. دیفین هیدارمین هم میتونی قرقره کنی.. مایعات فراواااااان بخور

دکتر نرفتی ؟
منم سرما خوردم رفتم دکتر به دکتر گفتم باردارم گفت استامینوفن ساده و دیفن هیدرامین و دوتا سرم تقویتی استفاده کنم
بقیه‌شم که مایع جات و سوپ و اینا توی خونه

برو دکتر اگه نیاز باشه انتی بیوتیک بده بهت
ولی در کل استامینوفن و دیفن مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری