خانوما سرما خوردم میتونم از این قرص بخورم؟

تصویر
۶ پاسخ

نخوردخود سر لطفا دوزشم بالاست خطرناکه

من تو اقدام بودم دکتر این قرصو قدغن کرده بود

نه اصلا

وای چرا مامانا اینجا با نظر همدیگه کار میکنن😅 دکتر یا ماما مگه ندارید شماها ؟🤐
بعد ی کاری میکنید میاید میگید استرس گرفتم😅 خب بابا نکنیییییید

به هیچ عنوان عزیز شوهرم پرستاره فقط میگه اموکسی سیلین میتونی بخوری چطور شما میتونین سر خود دارو بخورین منی که ماما هم مینویسه نمیخورم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

منکه عفونت ادراری دارم دکتر بهم داده بود اگه خطر داشت نمیداد بنظرم

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اریانا مامان اریانا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان جوجه🥹🐣 مامان مامان جوجه🥹🐣 هفته بیستم بارداری