خانوما سرما خوردم قرص یا شربتی می‌تونم بخورم الان دمنوش هم خوردم بالا آوردم ؟؟؟

۳ پاسخ

قرص میتونی استامینوفن ساده بخوری
شربت هم دیفن هیدرامین عماد شربت نباید کمپاند باشه
دمنوش هم دقت کن ک توش آویشن نداشته باشه چون گرمیه

من سرما خوردم استامینوفن ساده داد با شربت دیفین هیدرامین ولی باز بری دکتر بگی بهتره

اگه سرفه میزنی شربت دکسترمتورفان میتونی بخوری ۸ ساعتی
من ت. هفته شما بودم دکتر بهم داد

سوال های مرتبط

مامان عشقای من 💙🩷 مامان عشقای من 💙🩷 ۴ ماهگی
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان زهراجون مامان زهراجون هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اریانا مامان اریانا روزهای ابتدایی تولد