خانوما سرما خوردم دارو چی میتونم بخورم

۲ پاسخ

استامینافن ساده، اگر عفونت داری میگن آزیترومایسین تو بارداری مجازه ولی حتما حتما به دکتر بگو و دکتر تحویز کنه که دوز مناسب بخوری دیفن هیدرامین هم میشه قرقره کزد اما قورت نباید بدی بیشتر سعی کن با سرم شست و شو بدی و آب ولرم و یکم عسل و آبلیمو بخوری اما حتما حتما برو دکتر

مایعات . سوپ
دارو رو فقط با نظر پزشک استفاده من

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زهراجون مامان زهراجون هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یاس مامان یاس هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اریانا مامان اریانا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی