سلام خانوما میگم من سرما خوردم چی میتونم بخورم؟

۳ پاسخ

به من دکترم گفت دیفین هیدرامین استامینوفن نخور برای قلب بچه خوب نیست ضعیف میکنه تند تند مایعات بخور بعد رفتم داروخونه دیفین هیدرامین بگیرم قرقره کنم نداد یه شربت دادمخصوص خانم های باردار وشیرده بود دیفین هیدرامین برای این گرفتم ازاین ویروس جدید ها گرفته بودم درمانگاه بهم گفته بود خطرناکه هرچی مایعات میخوردم خوب نمیشدم مجبور شدم برم دیفین هیدرامین بگیرم قرقره کنم بلکه خوب بشم تو دوران سختی بودم جون ندتشتم خیلی بیحال بودم دوبار بستریم کردن خوب نشدم رفتم داروخونه این شربت وداد خوب بود اثرکرد شربت سیمو پرگنا

متاسفانه دارو هیچی تقریبا فقط تحمل

آب سیب
آب عسل
خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان عشقای من 💙🩷 مامان عشقای من 💙🩷 ۴ ماهگی
مامان شنگول و منگول مامان شنگول و منگول هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اریانا مامان اریانا روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی