سلام دوستان من سرما خوردم گلو درد دارم چی قرصی میتونم بخورم

۲ پاسخ

عناب یه ربع دم کن بعد اروم اروم همشو بخور

شربت دیفن هیدرامین هر هشت ساعت قرقره کن بریز بیرون و قرص سیتریزین روزی یه نصفه،اگه یکی دو روزه خوب نشدی باید بری دکتر

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آتاناز،آنیسا🩷 مامان آتاناز،آنیسا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری