سلام دخترا سرما خوردم بینیم کیپ شده چی میتونم استفاده کنم

۳ پاسخ

اسپری بینی

وای من دو هفته پیش که سرما خوردم بینیم کیپه تا الان،هرکار هم میکنم کامل باز نمیشه

سدیم کلراید بزن،حمومم که رفتی با سرم شستشو دماغتو بشور هر چی هست میاد بیرون

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وششم بارداری