عزیزم من هربار سرماخوردم تو بارداری تا دکتر نرفتم خوب نشدم الان آلرژی من زیاد شده دوبار رفتم هنوز خوب نشدم
برو دکتر به هیچ قرصی مصرف نکن به هیچ عنوان ولی میتونی آبلیمو با عسل بخوری یا آب نمک قرقره کنی
حریره بادوم و نشاسته،بادوم جوش همدرست کن مرتب بخور،،،گلوت رو نذار خشک بشه اصلا،،آبنمک هم قرقره کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.