سلام
برا درمان یبوست چی بخورم

۱۰ پاسخ

انجیرو بخیسون بخور معجزه میکنه من همه چیو امتحان کردم این ردخور نداره

من فقط روغن زیتون و الوچه به دادم رسید همراه شام یه قاشق غذاخوری روغن میخورم روی برنج ناهار یا تخم مرغ صبحانه هم یه قاشق میریزم عصرا هم الوچه میخورم

گلابی کیوی آلو برگه زرد آلو انجیر لواشک سالاد سبزیجات مصرف مایعات شیر داغ با شیره انگور

تمر هندی

گلابی

اها سبزی خوردن اگ معدتو اذیت نکنه همیشه کنارغذات بخور خ جوابه

کیوی فقط

عزیزم یبوست بارداری خیلی رایجه ولی ازالان کنترلش کن..غذاهای ملین و مایع زیاد بخور.انجیر الو سبزیجات خیلی کمک میکنه

انجیر

منکه همه چی خوردم هنوز درست نشدم😑

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ ماهگی
مامان کوروش و تودلی🤰 مامان کوروش و تودلی🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حبه‌قند مامان حبه‌قند هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هانیس خانوم👼 مامان هانیس خانوم👼 ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ارغوان مامان ارغوان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد