۹ پاسخ

گلم منم همین مشکلو دارم
الان فصل خوبیه
هلو و انجیر و انگور خیلی بخور
غذا هاتو چرب بگیر و بخور
کره خیلی خوبه
انجیر خشکه را بزار داخل اب ناشتا ۲ تا دونه با ابش بخور
اینا خیلی کمکت میکنه
من که شکمم بهتر شد
دیگه اذیت نیستم

روغن زیتون همراه باسالاد

من یه وعده میوه میخورم دیگه انقد شکمم کار میکنه روانی میشم

یکی دوساعت بعد شام یه میوه مثل زردآلو ..آلو...انجیر..بخور عالیه

زردالو بخور یا خشکش یا طبیعیش

لواشک .پر زرد آلو . انجیر . میوه و سبزیجات و آب فراوان

شربت لاکسی ژل خوبه هر ۱۲ ساعت یه قاشق غذاخوری

انجیر

وای منم خیلی بده خیلی فشار به رحم ادم هم میاد انگار

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری