۷ پاسخ

الو و انجیر لواشک

ملین من تو بارداری اول ملین می خوردم خ ب بود

آب ولرم مایل به گرم ناشتا
روی من خیلی جواب میده

لاکسی ژل

سلام عزیزم شربت آلو بخور

آلو خیس بده شبا، صبح تو چند مرحله آبش و خودش رو بخور

شربت لاکسی ژل

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته یازدهم بارداری
مامان گل دخترام❤️ مامان گل دخترام❤️ ۴ ماهگی
مامان مهوا🌙💞 مامان مهوا🌙💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد