برای یبوست راه حلی دارین؟خیلی اذیتم

۱۱ پاسخ

من والاه سه روز بود نرفتم صبح زود شیر خوردم راحت رفتم توام امتحان کن

انجیر داخل اب بذار صبح با ابش بخور خیلی خوبه
کیوی
زردالو خشک

کیوی خیلی خوبه

ساشه برا یبوست دکتر بهم داده

کیوی بخور

ناشتا هر روز یه سیب قرمز

قرص بیزاکودسل بخور

روزی دوسه بار یه قاشق روغن زیتون یا تو سالادت یا همینجور خالی با ابلیمو

آب زیاد بخورید و سبزیجات خام و پیاده روی

انجیر بخور اگه قند نداری خیلی خوبه برای من

شربت لاکسی ژل

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌙💞 مامان مهوا🌙💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری