برای یبوست چیکارکنم🥺🥺😭😭😭خیلی اذیتم

۱۸ پاسخ

انجیر خشک بریز تو روغن زیتون ...فردا بخور ناشتا...امیدوارم کمکت کنه

کیوی و انجیر خیس کن بخور آلو

چیزایی که برا من کمک کننده بودن
آلو
روغن زیتون
انجیر

انجیر شب تو اب ولرم خیس کن صبح ناشتا آب بخور انجیرها رو طی روز بخور
چیزای ترش و شیرین باهم بخور مثل رب انار ترش با شیرین
روغن زیتون روی سالاد و برنج بریز
کیوی
میوه خشک
لواشک
البالو خشک

کیوی، توت فرنگی، انجیر خشک، برگ زردالو، زیتون انواع آلو خشک... رو سالادتم روغن زیتون بریز.
مایعات بیشتر مصرف کن.

ببین من یوبوست داشتم شدید خدا سر دشمن آدمم نیاره
هرچی بگی انجام دادم خوردم نشد آخرش رفتم شربت گرفنم دکتر نوشت آنقدر راحت میرم دیگ اذیت نمیشم ام او ام هستش برو داروخانه بگیر یه قاشق هر 8 ساعت بهم گف همراه با آب
خوبه خوبم کرد هیچ خطری هم نداره

من رفتم دکتر بهم شربت لاکسی ژل داد

هر روز کاهو بخور
شبا انجیر رو با اب ولرم و خیلی کم گلاب خیس کن و صبح بخور
توی ماست از گل محمدی استفاده کن

هر چی بگی خوردم زیاد خوب نیس ولی یکی گف هسته زردالو بخورم امتحان کردم عالیه

لواشک
زیتون
روغن زیتون
انجیر
آلو

الو بخارا ، شربت منیزیم هیدراکساید هر ۸ ساعت

واااای منم همینجوریم تازه با اینکه هیچی نمیخورم سر دلم همش سنگینه🤮🤮🤮

کیوی لواشک قیسی یدونه هم سیب بخور از روش یه لیوان آب یه سره میشی🤣

هر روز نصف شات روغن زیتون و ابلیمو بخور ترجیحا ناشتا یا هم سبزیجات و اش مصرف کن

شربت لاکسی ژل همراه با یه لیوان آب
انجیر خشک شب خیس کن صبح همشو باهم بخور با آبش

انجیر بخور

شربت لاکسی ژل

منم مثل خودتم اصلا نمیتونم زیاد فشار بدم ب خودم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد