خانوما یبوست خیلی شدید دارم حالم واقعا بده چیکار کنم چی بخورم

۸ پاسخ

اول از همه آب فراوان چون اگه هرچی بخوری آب نخوری فایده نداره بعد کیوی خیلی جوابه ، لواشک ، آلو ، انجیر خشک خیس داده ، زردآلو ...

شیاف گلیسرین استفاده کن عزیزم

ماست و گل محمدی

منکه امروز دوباره شربت لاکسی ژل گرفتم
این درمانهای خونگی یه روز خوبن یه روز بی فایده

آب زیاد بخورو ناشتا ترشی خیلی جوابه
منم یوبس میشم،ولی آب زیاد میخورم حل میشه، کلا روتینم شده آب😅

ماست و گل محمدی فراوون

سوپ درست کن روغن زیتون فراووون بریز داخلش بخور
آلوچه خشک بگیر خیس کن بپز بخور عالیه برای یبوست

ناشتا حتما آب گرم یه لیوان بخور.انجیر.قیصی.آلو.بامیه.سبزی خوراکی وسالاد حتما بخور

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری