خانوما ببخشید یبوست شدید گرفتم چی بخورم بهترشم؟

۹ پاسخ

آلو بخارا خیلی خوبه من جواب گرفتم😂

شربت منیزیم هیدروکساید فقط جوابه دبگه هیچی

سالاد متنوع با کمی روغن زیتون
چند واده پشت سرهم بخور بعد که مشکلت حل شد هر روز بخور

پره زرد الو الو خورشتی

انجیر بخور
خاکشیر تو آب حل کن بخور

شیر بخور. آب ولرم فراوااااااان. آلو بخارا خیس کن بخور. آب فراموش نشه

کیوی گلابی انجیر
غذاهای ابکی مثل سوپ ابگوشت سبزیجات حتما در روز بخور

کیوی بخور

شربت بخور منم باردار بودم دکتر داد

سوال های مرتبط

مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجم مامان جوجم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری