خانوما منو یبوست گرفته چی بخورم خوب شم 🤕

۱۴ پاسخ

شیر و آب و انجیر لواشک خونگی آب خیلی بخور

انجیر بیشتر از ۳،۴ دونه در روز نباشه ومیتونی تو یک لیوان اب بزاری و باهم بخوری. و روغن زیتون رو سالادت بریز

آلو بخارا بخور عالیه

انجیر

انجیر خوبه گلم شیاف گلیسیرین هم عالیه

انحیر و خاکشیر

شلیل
شیر

اتجیر هلو پرزردآلو

آلوچه

انجیر

گلابی

انجیر

زردالو

آلوچه

سوال های مرتبط

مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دخترم مامان مامان دخترم هفته ششم بارداری