شما هم یبوست دارید ؟ وای دیگ چی بخورم ک خوب شم میترسم بزام😬😂

۱۱ پاسخ

والا من یه بار یبوست دارم یه بار ندارم عادی نیستم اصلا😝

آلو بخارا بخور

اگ شیاف پروژسترون استفاده میکنی
مقعدی بزار تحریک میکنه عالی نتیجه میده
من ک راضیم🤣

حالا من برعکس اسهال دارم🤣🤣

سیب و کاهو چیزایی که فیبر دارن بخورم عالیه

شیر رو باید گرم بخوری عزیزم ..برگه خشک شده زردآلو.. انجیر .کیوی . آلو منم یبوست شدید دارم با همینا راحت تر شدم

برای یبوست انجیر رو تو گلاب بخیسون روزی دوتا دونه بخور
چرا از الان یبوست دارید من ک نداشتم در طول دوتا بارداریم

من یک ماه اول با عرض معذرت همش بیرون روی داشتم..البته دفعاتش زیاد نبود..روزی یه بار یا نهایت دوبار..ولی افتضاااح بود🫠

توت انجیر برگه کیوی ایناروبخورراه برو

برو دکتر شربت بهت میده شکمت کار کنه

انجیر دم کن بخور عالیه نری خلکشیر بخوری شدید قاعده اوره

سوال های مرتبط