۶ پاسخ

من ابنبات نعنایی میخوردم یکم بهتر میشدم

منم این مشکل وداشتم دکترم بهم قرص پنتومید۴۰ داد نتیجه گرفتم

آزمایش دادی عزیزم؟؟؟
سعی کن فعلا چیزی نخوری
ولی واسه تهوع سیرابی خوبه واسه ترش معده دکتر بگه چی بخوری بهتره

آدامس عالیه

عرق نعنا بخور بارداری نمیش چیزی خورد

سیرابی

سوال های مرتبط

مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی