خانما برای تهوع چی خوبه خیلی اذیتم

۶ پاسخ

قرص زینتوماس عالیه روی من هیچ قرصی حراین حواب نمیداد

دمیترون میخورم

پرتقال ترش نمک بزن بخور
یا تو اب چند قطره لیمو بریز

دمنوش زنجبیل خوبه اگه دکترتون منع نکرده یا حسایت ندارید بهش

هرچیزی که فکرشو کنی من خوردم تاثیرنداشت الان که نزدیک ۱۴ هفتمه تازه دارم بهتر میشم باید تحمل کنی خواهر🥲

سقز مثل ادامس بجو

سوال های مرتبط

مامان محمد پارسا😍 مامان محمد پارسا😍 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری