سیرابی
سرم و امپول ضد تهوع هم خوبه
به دکترت بگو قرص بنویسع برات
يه قرصي هست زنجبيل و ب٦ دكترم به من داد گفت تقريبا بيشتريا با اين تهوع شون قطع ميشه
ولي من به زنجبيل حساسيت داشتم نخوردم
از داروخانه بگير امتحان كن
یه کوچولو لیمو ترش برمیداریم یه مقدار خیلی کم نمک میزنم میخورم خیلی بهتر میشم
نون خشک ادامس بیسکوییت مثل ترد..لیموترش بو کن
قرص زنجبیل
من کندر
لواشک
البالوخشک
خیارونمک
یکم بهترمیشم
ماست بزار داخل فریزر یکم روش برفک ببنده ولی یخ نزنه بعد با نون خشک بخور
لیمو هم میتونی بو کنی
خیار نمک میزنم من
موز
بسکوییت و چیزای خشک
منم هفته یازدهم و همش بالا میارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.