برای نفخ شکمم چی بخورم خانما خیلی اذیتم🫠

۶ پاسخ

هنوز نفخ داری تا ۳ ماه ۴ ماه زن باردار نفخ داره

شربت ام جی
قرص دایمتیکون

هر دوش رو‌دکتر لهم داد و استفاده کردم

باید تحمل کنی غذای نفاخ زیاد نخور منم تا هفته ۹ درد نفخ داشتم بهتر میشی

هیچی عزیزم فقط بگوز تنها راهش همینه🤭😂

یبوست میکیری؟

واسه من شربت داده بوددکتر

سوال های مرتبط

مامان محمد پارسا😍 مامان محمد پارسا😍 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری