هنوز نفخ داری تا ۳ ماه ۴ ماه زن باردار نفخ داره
شربت ام جی
قرص دایمتیکون
هر دوش رودکتر لهم داد و استفاده کردم
باید تحمل کنی غذای نفاخ زیاد نخور منم تا هفته ۹ درد نفخ داشتم بهتر میشی
هیچی عزیزم فقط بگوز تنها راهش همینه🤭😂
یبوست میکیری؟
واسه من شربت داده بوددکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.