روغن زیتون خیار گوجه اب زیاد پرتقال
آب زیاد...کیوی باپوست
کیوییییی
من هر روز لواشک و کیوی میخورم تا حالا یوبس نشدم از اول بارداری
شیر سرد صبح ناشتا عالیه من هر روز میخورم
تایمی ک یبوست بودم کیوی و رب انار خیلی کم و روغن زیتون
شما با دکتر مشورت کنید
اب زیاد بخور _الو خیس کن _شیر هم میتونی قبل خواب بخوری من چون همش یوبسم اینارو انجام میدم جواب میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.