سلام مامانا میگم برا یبوست چه چیزی خوبه بخوریم

۷ پاسخ

روغن زیتون خیار گوجه اب زیاد پرتقال

آب زیاد...کیوی باپوست

کیوییییی

من هر روز لواشک و کیوی میخورم تا حالا یوبس نشدم از اول بارداری

شیر سرد صبح ناشتا عالیه من هر روز میخورم

تایمی ک یبوست بودم کیوی و رب انار خیلی کم و روغن زیتون
شما با دکتر مشورت کنید

اب زیاد بخور _الو خیس کن _شیر هم میتونی قبل خواب بخوری من چون همش یوبسم اینارو انجام میدم جواب میده

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷دلماه🌙🎀 مامان 🩷دلماه🌙🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان سامانتا مامان سامانتا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بادوم هندی مامان بادوم هندی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان شاهان🩵 مامان مامان شاهان🩵 هفته بیست‌وششم بارداری