۹ پاسخ

روزی چن تاآلو بخور خیلی خوبه.من خودم همش مشکل یبوست داشتم.صب هم میتونی ۳تا انجیر خیس کنی بخوری ک اونم خیلی خوبه

ناشتا آبگرم
یا شیر گرم بخور

شربت لاکسی ژل

انجیر، کیوی ، آب ولرم ناشتا اول صبح

ولی
ماست با گل محمدی از قوی ترینش بود ک باهاش خیلی خوب بودم.
کیوی
میوه زیاد بخور. مثلا تویه وعده 4تا پرتقال بخور و سه تا سیب زرد با پوست.
سبزی خوردن با غذا زیاد بخور
زیتون با غذا بخور. دوست داشتی بدون غداام بخور.
سبوس گندم بگیر بریز تو غذاهاتم بخور عالیه. با باهاش شیر بادام درست کن بخور.
إن شاءالله ک نتیجه بگیری

وای از این یبوست تو بارداری
من استراحت مطلق بودم و شدید ترین نوع یبوست رو داشتم
ک هرچیم دارو میخوردم اثر کوتاه مدت داشت یا جواب نمی‌داد.

زیتون همراه غذا

کیوی روزی دوتا
اوکی شدی روزی یدونه

کیوی

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته هفدهم بارداری
مامان 🩷دلماه🌙🎀 مامان 🩷دلماه🌙🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان سامانتا مامان سامانتا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری