سلام خانوما
واسه نفخ و یبوست چی بخوریم؟

۷ پاسخ

شربت لاکسی ژل

کاهو و کیوی بخور هر روز سمنو بخر روزی ۴ تا۵ قاشق بخور عالیه برای یبوست

شربت لاکسی ژل عالیه

شربت شیر منیزیوم

غذاهای ملین ،شیر ، آلو بدون تیزآب

عزیزم من چند تا راهو امتحان کردم اما هیچکدوم راحت تر از یه لیوان آب گرم قبل از صبحونه نبود
یه لیوان آب گرم بردار با چن قطره لیمو یا یکمی عسل یا نبات بخور چند روز پشت هم اگر بخوری بهتر میشی

انجیر خشک وشیر

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد