خانم ها شما ساعت چند صبحونه میخورین؟؟؟؟

۷ پاسخ

دوبار میخورم البته زیاد نمیخورم
یبار ۵و ۶که همسرم میره سرکار
یبارم بعد ساعت ۱۱🤣

من گاهی ساعت 4 صبح از گشنگی بیدار میشم گاهی 9 یا 10 صبح

۸/۳۰ نهایت ۹

11 اینا🤣

10 و11😬🤦‍♀️

۷:۳۰ ی موقعه هایی ۸ یا۹

من ۶ پامیشم قرص تیرویید میخورم نماز میخونم صبحانه میخورم میخابم تا ۱۱😂

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اولی🙂 مامان اولی🙂 هفته هجدهم بارداری
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان جوجه طلایی🩷 مامان جوجه طلایی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۱ ماهگی