اره
وای من هرروز میخورم گاهی خالی گاهی هم با نون
از ماهای اخر بخوری بهتره مثلا 7 به بعد
چون باعث میشه دهانه رحم نرم بشه
اره میخورم....مگ ایرادی داره؟
اره من هقته ای یکی دوبار درحد کره و عسل( یه قاشق غذاخوری) میخورم
یک روز در میان یه قاشق
از اول خوردم تا به الان 😑
من میخورم
خیلی کم میشه استفاده کرد .در نوک قاشق
آره من میخورم
آره من صبح ها یکم با آبجوش عسل و آبلیمو میخورم
آره میخورم روز های سرد هر روز در حد اینکه شیر رو شیرین کنم
از چیز شیرین بدم میاد
من چندباری خوردم
صبحاهم باید شیربادوم بخورم ک با عسل ترکیبه
کم میخورم
خیر من نمیخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.