خانم ها شما عسل میخورین ؟

۱۶ پاسخ

اره

وای من هرروز میخورم گاهی خالی گاهی هم با نون

از ماهای اخر بخوری بهتره مثلا 7 به بعد
چون باعث میشه دهانه رحم نرم بشه

اره میخورم....مگ ایرادی داره؟

اره من هقته ای یکی دوبار درحد کره و عسل( یه قاشق غذاخوری) میخورم

یک روز در میان یه قاشق

از اول خوردم تا به الان 😑

من میخورم

خیلی کم میشه استفاده کرد .در نوک قاشق

آره من میخورم

آره من صبح ها یکم با آبجوش عسل و آبلیمو میخورم

آره میخورم روز های سرد هر روز در حد اینکه شیر رو شیرین کنم

از چیز شیرین بدم میاد

من چندباری خوردم
صبحاهم باید شیربادوم بخورم ک با عسل ترکیبه

کم میخورم

خیر من نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلایی🩷 مامان جوجه طلایی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۱ ماهگی
مامان تو دلیم🫀😘 مامان تو دلیم🫀😘 هفته بیست‌وسوم بارداری