شما عسل میخورین؟مجازه؟

۱۱ پاسخ

الان نخور زوده

آره من میخورم

من افت قند دارم.قندم میوفته ی قاشق میخورم

نخوری بهتره خوب نیست

ممنوع نیست عزیزم
روزی ی قاشق غذاخوری مجازی
دکتر من اینجوری گفت
تازه منم هرروز نمیخورم ولی
سه روز ی بار اینا واسه صبحونه میخورم

منم میخورم گاهی

نه مجاز نیست خطر داره دیگ نخور

نمیدونم من ک صبحانه میخورم😕

به من گفت روزی یه قاشق اشکال نداره

تو بارداری ممنوع است

خوب نیست نخور

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورا🌸💖 مامان نورا🌸💖 ۲ ماهگی
مامان مانیار و تودلی مامان مانیار و تودلی هفته دهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓👶 مامان توت فرنگی🍓👶 هفته سی‌ویکم بارداری