خانما شما تو بارداری عسل میخورین؟

۱۹ پاسخ

نه دکتر من گفت عسل و زعفران و جیگر نباید بخوری

من نمیخورم

من نمیخورم

آره دکترم گفت بخور انرژی زاعه

من نمی‌خورم دلمم میخواد ولی دکتر تاکید کرد ک عسل و قهوه اصلا نخور

زعفرون دم کرده نخور جگر هم کلا سعی کن نخوری

دیگه بعد سه ماه بخور مشکلی نداره ماههای اول میگن زیاد نخور

طبیعی یروز خوردم والا دلدرد دلپیچه شدم دیگ جرات نکردم این مغازه ای هام ک قنده نخوری بهتره

اگه قند ندارین میتونین بخورید من چون قندم سه کم بالاست نمیخورم

من اوایل برا صبونه میخوردم الان دیگ نمیخورم

میخورم ولی خیلی زیاد نه

منم میخورم البته کم
توبارداریهای قبلی هم میخوردم

بله
باهاش گردو و بادام گذاشتم

اره منم میخورم

منم میخورم

کمش مشکلی نداره

آره تقریبا هرروز

من نمیخورم میگم گرمه طبیعتش

من هرروز دارم میخورم ی قاشق غذاخوری

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💖 آیماه💖 مامان 💖 آیماه💖 ۱۰ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان مغز بادام مامان مغز بادام هفته پانزدهم بارداری
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی