خانما شما تو بارداری نارنگی میخورین یانه

۱۴ پاسخ

هر چی ببینیم و گیرمون بیاد میخوریم😈😂

بله چرا نخوریم
ویارم اولش نارنگی بود

چقد سخت میگیری به خودت
نارنگی ایرادش چیه که نخوریم؟
من که اگه معده ام جا داشت روزی چندتا میخوردم
عاشق نارنگیم

شاید تا الان ده کیلو براحتی خودم تنها خوردم 🤣🤣🤣🤣

من میخورم ولی معدم یاری نمیکنه 🤢

من که هر روز چند تا میخورم

هر روز میخورم

خوبه میوه مگه بده

اصلا نارنگی میبینم نمیتونم ک نخورم😂

من الان خوردن غذا همه چیزم نارنگی هس اصلا نمیتونم غذابخورم

یعنی نارنگی هم خوب نیست من که میخورم

اره ها چی میبینم میخورم

ارههه

اره خیلی خوبه نارنگی‌انار موز سیب گلابی کیوی پرتقال

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💖 آیماه💖 مامان 💖 آیماه💖 ۱۰ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان رویسا مامان رویسا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی