هرکی خورده بچش هم نوزادی ناآرومی داشته هم بیش فعال بوده تو بارداری قبلیم من نخوردم بچم خیلی آروم بود
ن وقتی اسید فولیک دادن کندر خوردن اضافه اس
من نخوردم و تا جایی که میدونمم تا ۴،۵ ماهگی فقط میشه خورد
منکه اطرافیانم همه خوردن راضی بودن بچهای باهوش و زرنگی دارن
من کاری به حرف بقیه ندارم
هرکسی ی نظری داره تو گهواره
خودم با چشم دیدم کسایی ک خوردن بچهاشون زرنگ و باهوشن من بیش فعال ندیدم 😕
خودم میخام شروع کنم هفته ی تیکه بخورم
عالیه
دو ماه اول که میگن هر روز بخور
برای هوش و قلب عالیههه
از ماه سه بعد اگه طبعت گرمه هفته ای یک بار
اگه طبعت سرده یک روز در میون
نه هوب نیس باعث بیش فعالی میشه
چیزای دیگ هس بخوری بچه زرنگ بشه
نه میگن بیش فعالی میاره.
من شنیدم که میگن وقتی مادر داره شیر میده خود مادر بخوره بچه باهوش میشه
من هفته ای یا دوهفته یبار میخورم
نه اصلا
من چندبار خوردم برا هظم غذا میگن خوبه واقعا هم جواب داد بهم
بعد یه جا نوشته بود بچه رو بیش فعال میکنه دیگ نرفتم سمتش 😂😂
نه میگن پیش فعالی میاره
نه من اصلا
من نمیخورم خیلی حرفهای متناقض دربارش هست
یکی میگه خوبه
یکی میگه بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.