قانونا باید تو هفته ی ۹ یا ۱۰ بخوری فقط
نه پیش فعالی میاره
نه بچه رو بیش فعال میکته
منم تا حالا نخوردم
حتی ی ذره هم نخوردم
نه حتی ی کوچولوشم نخور بیش فعالی میاره
خیر ،چون میگفت حدمجاز باید حتما رعایت بشه وگرنه پیش فعال میشه منم ترسیدم اصلا نخوردم
بخاطر بیش فعالی نه
من فقط یبار خوردم میگن پیش فعال میکنه
اصولش اینه سی روز اندازه ی نخود بجویم و قورتش بدیم
من ک خوردم ی ماه
گفتن بیش فعال میکنه نخوردم اصلا
اره عزیزم ولی خیلی کم
ازوقتی شنیدم بیش فعالی میاره نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.