خواهرا شما کندر خوردین چند هفتگی خوردین ؟

۹ پاسخ

کندر رو ميگن فقط مادرایی ک خودشون سردی شدید دارن ب میزان کم مصرف کنن
ولی اگه طبعت سرد نیس نخور ک فقط بدبختیه
بچه زردی میگیره،بیش فعالی میگیره
فقط دردسره

کندر برای قدیم بود که مکمل زیاد نمی‌خورد الان همه ویتامین ها رو تو بارداری میخوریم دیگه نیازی به کندر نیست

از هوش مصنوعی پرسیدم انقباضات رحمو زیاد میکنه و خوب نیست.تاثیزی روی هوش نداره.

برای چی هس ؟

نخور میگن خوب نیس

نه،خیلی بدمزه بود.میگن باعث بیش فعالی هم میشه

من ویارم دهنم شیرین بود همیشه یه کندر کوچولو میزاشتم دهنم ک شیرینی دهنم اذیتم نکنه از هفته ۱۰

اگ فولیک اسید میخورید کندر نخورید

نخور خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
ماه تابان🌛🌠 ماه تابان🌛🌠 قصد بارداری
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی
مامان دیار♥️ مامان دیار♥️ ۵ ماهگی
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری