واقعا؟ من هرروز اندازه ی قاشق چای خوری با ابجوش و لبمو میخورم🤐
من چندبارخوردم😐😥
🙁🙁منامروز خوردم عسل
دکتر من ک بهم گف تجربه داشته بچه ۴ ماهه رو مادر عسل خورده باعث سقط شده میگن داخلش ی نوع ویروس داره ی سری از عسل ها باعث سقط میشه و نباید اصلا خورد
یکی دو سه بار مشکلی نداره همیشه نخور
نه عزیزم نخور بچه سقط میشه نخور اجیم بچه اش تو ۹ماه بود عسل خورد درجا زایمان کردعسل نباید حال بخوری تا ۹ماه باید بخوری
دکتر به من گفت تا ۲۰ هفته ممنوعه
و جزو اولین جیزایی بود که چند بار تاکید کرد روش
آره عزیزم روزی یکی دوتا قاشق مجازه
من نخوردم بعدشم الان تابستونه من بخورم خودم خفه میشم 😫
گرمیه گلم اگه نخوری بهتره
نههه خطر داره
گرمیه
ماماها میگن مشکلی نداره اما نخوری بهتره یااگه خوردی خیلی کم بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.