سلام خانم ها توی بارداری خوردن عسل مجازه ؟؟

۱۲ پاسخ

واقعا؟ من هرروز اندازه ی قاشق چای خوری با ابجوش و لبمو میخورم🤐

من چندبارخوردم😐😥

🙁🙁من‌امروز خوردم عسل

دکتر من ک بهم گف تجربه داشته بچه ۴ ماهه رو مادر عسل خورده باعث سقط شده میگن داخلش ی نوع ویروس داره ی سری از عسل ها باعث سقط میشه و نباید اصلا خورد

یکی دو سه بار مشکلی نداره همیشه نخور

نه عزیزم نخور بچه سقط میشه نخور اجیم بچه اش تو ۹ماه بود عسل خورد درجا زایمان کردعسل نباید حال بخوری تا ۹ماه باید بخوری

دکتر به من گفت تا ۲۰ هفته ممنوعه
و جزو اولین جیزایی بود که چند بار تاکید کرد روش

آره عزیزم روزی یکی دوتا قاشق مجازه

من نخوردم بعدشم الان تابستونه من بخورم خودم خفه میشم 😫

گرمیه گلم اگه نخوری بهتره

نههه خطر داره

گرمیه
ماماها میگن مشکلی نداره اما نخوری بهتره یااگه خوردی خیلی کم بخوری

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان سوگند مامان سوگند روزهای ابتدایی تولد
مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان baby مامان baby هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته پانزدهم بارداری
مامان سحر مامان سحر روزهای ابتدایی تولد
مامان خداداد 👶🏻 مامان خداداد 👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته چهاردهم بارداری