کسی میدونه مصرف عسل برام مجازه یا نه؟ کسی بوده خورده باشه؟؟

۱۸ پاسخ

من ک میخوردم
مشکلیم نبوده
با شیر میخوردم
سرما خورده بودمم با اب جوش
گاهی اوقاتم خالی سخت نگیر بابا

عزیزم من دکترم از اول بارداری برا ممنوع کرده و نخوردم. گفتن هم باعث قند و اینا میشه هم سقط آور. شما دیگه باید از دکترت بپرسی. ممکن کنه کنه برات.

عزیزم سه ماه اول بارداری میگن نباید بخورین حالا اگه تو دلت میخواد ی کوچولو بخور

من میخورم عزیزم صبحانه با گردو خیلیم خوبه یک روز در میون میخورم

مگه عسل بده؟؟؟والا من اکثرا صبحانه میخورم😐

من هفته ۷ و ۸ خوردم سقطم نشد

من خوردم همین امروز هم حتی با سرشیز

به نظرم نخور

نه دکتر گفت مضره نخورید

من نمیخورم

من که خوردم هشت هفتگی زیاد

عسل گرمه ولی تپی یه وعده مثل صبحونه مصرف شهذعر چند روز یبار اشکال نداره مقویم هست اگه اصل باشه

من هفته دو یا سه رود سرفه های شدید داشتم کمی عسل تو آب گرم میربختم میخوردم
امیدوارم چیزی نشه

عسل چون گرمیه الان ریاد نخور ولی در حد صبحونه خوردن هیچ مشکلی نداره

من کم میخوردم هفته ایی شاید دوبار اما چون قندم لب مرز شد قطع کردم

منم سقط داشتم ولی از اوایل بارداریم خوردم ولی کم بخور

مامانم میگه عسل خوب نیست باعث سقط میشه هفته های پایین نخور

من ک میخورم فکر نکنم مشکلی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق👣 مامان فندوق👣 روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۸ ماهگی
مامان یک عددجوجه🐣😍 مامان یک عددجوجه🐣😍 هفته پانزدهم بارداری