کسی تو سه ماهه اول دیفن هیدرامین خورده ؟مجازه؟

۷ پاسخ

اگ دکتر داده باشه هم نباید بخوری؟
ب من استاگروفن 325 داده هم شربت دیفن هیدرامین

دختر برو دکتر اگه دکترت نیس هم برو پیش ماما من تو یه هفته مریضیم یه دونه قرصم نخوردم فقط برام سروم زدن

دیفن ساده فقط

اگه بدون کامپاند‌ باشه مجازه‌

نخوری
روی مغز جنین تاثیر بد میزاره

والا من سرماخورده بودم رفتم دکتر نداد گفت ضرر داره حتی قرقره کردنش

نه مجاز نیست

سوال های مرتبط

مامان لوبیاها مامان لوبیاها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان baby مامان baby هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان اریا مامان اریا روزهای ابتدایی تولد