اره ولی ساده دکتر امروز بهم گفت
مشکل نداره من 8هفته خوردم
مامانااا این تاپیک برا ۲ماه پیشههه
دیفن کامپاند نباشه ساده باشه ایرادی نداره
به من گفت قرقره کن
دکتر من گفت نخور فقط قرقره کن
اره ساده باشه
من یه دکتر رفتم ساده داد زنانم کامپاند داد دوهفتس سرفه میکنم همون سادرماز ترس سه روز خوردم دیگه نخوردم رفتم دکتر زنان بهم گفت نخوری بدتر میشی مشکلی نداره تازه کامپاند نوشت نمدونم چرا فعلا که همون سادرومیخورم
من سرماخوردم برام نوشت گفت هم میتونی قرقره کنی هم بخوری
بجای دیفن اب نمک قرقره کن روزی سه چهار بار .سریع خوب میشه سوزش گلو
من الان از پیش دکترم اومدم گفتم سرفه دارم گفت دیفن هیدرامین ساده بخور مشکلی نداره
به من گفت نخورم
ب من گف قرقره کن
بستگی به شرایط خودت داره اول از همه از دکتر بپرس اگه گلو درد داری غرغره بکن
مشکلی ندارد فقط اول این که ساده باشد دوم این که یه بار در روز و این این کم بخوری
دیفن ساده مجازه
مجازه عزیزم
به من گفت مجازه
بستگی به شرایطتت داره و اینکه دکتر مجاز بدونه یا نه، به من گفتن تو بارداری استفاده نکن ولی کلا اهم و مهم میکنن، یعنی اگه بیماری آسیبش از دارو بیشتر باشه میگن دارو رو بخور اگه نه میگن نخور
اره عزیزم من دوتا دکتر رفتم گفتن مشکلی نداره
به من گفت قرقره کن
کمپاند نباشه معمولی اشکال نداره
هفته ات پایینه بهتره غرغره کنی
اگر معمولی باشه آره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.