خانما شریت دیفن هیدرامین و بخورم یا قرقره کنم؟

۵ پاسخ

دیفن هیدرامین کامپاند میتونی مصرف کنی،دقت کن کامپاند نوشته باشه

کلا تو بارداری هیچ دارویی رو سرخود استفاده نکن و با پزشک مشورت کن. حتی اگر یه درصد ضرری داشته باشه، همش خودتو تو استرس میندازی بعدش

اگرم دکتر داده بخور چون هم دوزش پایینه هم یچیزی توش کمه دقیق یادم نیست چ دارویی توش نیس

برو دکتر ب من ی شربت دیفن داد ک یه چیزش کم بود و اونو خانومای باردار میتونستن استفاده کنن ۲ یا ۳ بار خوردم کامل خوب شدم

قرقره کن میتونی بخوری ولی چون بارداری قرقره کن

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری