دیفن هیدرامین کامپاند میتونی مصرف کنی،دقت کن کامپاند نوشته باشه
کلا تو بارداری هیچ دارویی رو سرخود استفاده نکن و با پزشک مشورت کن. حتی اگر یه درصد ضرری داشته باشه، همش خودتو تو استرس میندازی بعدش
اگرم دکتر داده بخور چون هم دوزش پایینه هم یچیزی توش کمه دقیق یادم نیست چ دارویی توش نیس
برو دکتر ب من ی شربت دیفن داد ک یه چیزش کم بود و اونو خانومای باردار میتونستن استفاده کنن ۲ یا ۳ بار خوردم کامل خوب شدم
قرقره کن میتونی بخوری ولی چون بارداری قرقره کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.