دیفن هیدرامین برای گلودرد می‌خوام بخورم ضرره نداره؟؟؟

۶ پاسخ

دکتر من گفت بخور اشکالی نداره حالا تو هفتت کمتره میخوای قره قره کن

نباید بخوری فقط قرقره کن و بریز بیرون

بهتره نخوری گلم

قرقره کن حتی ساده شو نخوری بهتره.

دیفن ساده مشکلی نداره

اگر کدئین نداشته باشه توش ، اشکال نداره. دیفین هدارمین ساده بخور

سوال های مرتبط

مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌ونهم بارداری