دکتر من گفت بخور اشکالی نداره حالا تو هفتت کمتره میخوای قره قره کن
نباید بخوری فقط قرقره کن و بریز بیرون
بهتره نخوری گلم
قرقره کن حتی ساده شو نخوری بهتره.
دیفن ساده مشکلی نداره
اگر کدئین نداشته باشه توش ، اشکال نداره. دیفین هدارمین ساده بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.