۵ پاسخ

فقط اجازه داری استامینفون ساده بخوری و آموکسی سیلین
بقیه رو نمیشه
اونم با فواصل منظم

دیفن میتونی قرقره کنی و بریزی بیرون،استا ساده مورد نداره،آزیترو هم نمیدونم

برو دکتر عزیزم و بگو بارداری

استامینوفن ۳۲۵اوک هستش بقیه رو نمیدونم دیفن هم قرقره کن

والا میگن قرقره کنی بهترع

سوال های مرتبط

مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری