فقط اجازه داری استامینفون ساده بخوری و آموکسی سیلین
بقیه رو نمیشه
اونم با فواصل منظم
دیفن میتونی قرقره کنی و بریزی بیرون،استا ساده مورد نداره،آزیترو هم نمیدونم
برو دکتر عزیزم و بگو بارداری
استامینوفن ۳۲۵اوک هستش بقیه رو نمیدونم دیفن هم قرقره کن
والا میگن قرقره کنی بهترع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.